Ben 26. Haftamda biraz ilgisiz davrandı diye hemen değiştirdim :) rapor verme konusunda da biraz inat gitti.. o günden değiştirme kararı aldım. Onunla devam edip asla mutsuz olmak istemedim. İyi ki değiştirmişim. kuzenimin gittiği bir kadın doktora gidiyorum her şeyi güzelce anlatıyor, sorularımı önceden not ediyorum, aklıma hiçbir şey takılmıyor. Sağ olsun mesaj atınca da dönüş yapıyor. Ayrıca muayenesi 900₺ … Kafanızda soru işareti varsa, mutlu değilseniz değiştirmenizi öneririm. Hamilelikte doktora güvenmek ve sevmek çok önemli