ozkangulkilic https://hizliresim.com/p0cd3np Umarım resmi doğru yuklemisimdir anlayan var mı nst de bu sonuclar sizce doğuma yakın mı demek? bugün iki kere nst çekildi ikisinde de sonuçlar bu şekilde. Ben adet oluyormuşum gibi bir ağrı hissediyorum ama şiddetli sancım yok. Yürürken bebek baskı yapıyor gibi olup geçiyor. Ebeler muayene etti 1 cm açıklık var dedi. Normal doğum olacak devlette. bu şekilde 40 a kadar bekletip suni sanci mi verirler ne yaparlar? İlk doğumum olduğu için hiç bilgim yok. Artık doğum yapmak istiyorum ama şiddetli bir sancı yok :(
Melekuz14 ozkangulkilic ben 39+5 im hala sancim yok 40 haftanda dolsun sonra suni sanci vericez dedi doktor umarim 40 dolmadan kendi gelir bebeğim belki sana sa suni sanci verir
Dilomonna ozkangulkilic 39+2 bende devlete gidiyorum nstde sancım tavan çıkıyor ama açılma hiç yok dün nişanım geldi 4 5 saatte bir git gel diyo 😭😭 ne doğururum bilmiyorum sabaha karşı bir daha gel dedi
ozkangulkilic Esrasnyz23 doktor bana sancın ağrın var hatta yüksek dedi ama ben onu hissetmiyorum nasıl oluyor 🥺
ZeynepDuru17 ozkangulkilic baktım yüksek biraz ara ara yükselmiş olabiliyor öyle sancı hissetmeyebiliyorsun 😬🥴
Esrasnyz23 ozkangulkilic benimde böyle çıkıyor ama sancın var demediler benimkine bakarak öyle söyledim
ozkangulkilic ZeynepDuru17 peki ne yapmak gerekiyor şimdi 40i doldurup sancı hissetmezsem suni sancı verirler mi
ZeynepDuru17 ozkangulkilic hurma ye ılık duş al yürüyüş yap açılman olursa suni sancı verseler bile kolay olur
ozkangulkilic ZeynepDuru17 hepsini deniyorum bakalım 40i doldurunca sancı olmazsa sanırım suni sancı verecekler şimdilik açılma 1 cm dedi
ozkangulkilic Melekuz14 sanırım banada öyle olacak direk veririz sancı demedi ama sıklaşırsa ağrıların gel dedi yolladı bakalım
ZeynepDuru17 ozkangulkilic açılır inşallah Allah’ım yardımcın olsun dene plates topu varsa onuda dene
Melekuz14 ozkangulkilic bana agrilarin olmazsa suni sanci vericez o da olmazsa sezaryan yapicam dedi ama insallah gerek kalmadan normal olur umarim senin de istedigin gibi olur😇