1kediannesi Dudu123 13-20 Haziran arası dedi doktorumuz ama daha gün netleştirmedik. Sağlıkla gelsinler🤍
Bulutsevdasi Dudu123 16 Haziran denildi ama erken gelecek gibi. Çok sancım var. Karnımda iki gündür aşağıda
Bulutsevdasi Dudu123 göğüs arasında 4 parmak kadar boşluk var. Çok sancım var ama doğum sancısı değil. Belim karnım bacak aram kemiklerim hep ağrıyor. Yürüyüşüm değişti valla
Bernuska Bir haziran anneside burada :) programa göre 16 haziran olarak görünüyor bu hafta kontrolüm var. Bakalım ne diyecek doktor. Normal de haftasıyla uyumluyum. 3 gün aşağı 3 gün yukarı normal. 35. Haftanın içindeyim
Kayrammirza Benimde 34+5 .daha gùn almadm çarsamba gidicem.bakalm 6 haziran istiyorum inş gùn verir. Ona gore hazirlanirim bende.
Zeliha0707 Kayrammirza an itibariyle tam 36. Haftayı doldurdum 39+2 ye sezeryan günü veri doktorum 6 hazirana denk geliyor ☺️☺️
Kullaniciadi123 Hemsire2727 evet hatta ben Kurban bayramın adenkmgelir diye biraz endişeleniyorum yani
sumeyye19_91 Melisdila canım benim gebelik şekerim var oyüzden erken olacak 37 haftanın sonunda doğacak daha fazla tutmuolar
S12e28h46 @Dudu123 normal doğum diyor doktorum oyuzden bayram sonrasını bulur dedi ben 10 haziranda sezeryan olayım dedim çok erken olmaz bayram sonrasını bekleriz gelmezse 23,24 Haziran alırız dedi 🙈 33+5 Şuan bende