Hemsire2727 Dudu123 daha günüm belli değil haftaya çatı muayenesinden sonra belli olucak ama normali beklersek en geç 11 Haziran sezeryan olursa belli değil 🥰
Rynryn Eko93 benim de 26 haziran gözüküyo ama sancılarım var dr erken doğum olabilir dedi bekliyoruz bakalım
Melisdila sumeyye19_91 bende 34 . Haftadayım ama bayramdan sonra sezaryen istiyorum sizinki neden erkende gününüz
Hemsire2727 Dudu123 daha önce vajinismusdum 2 ay sürmüştü ama içim rahat etmedi sordum o yüzden çatı muayenesi yaptiramazsam sezeryan için gün vericek büyük ihtimalle yoksa bende doktorum da normal olması taraftariyiz
Zeyasln Dudu123 şehir hastanesinde yapıcam 39+ yapıyormuş lar oda bayrama geliyor inşallah 38+ alırlar ya 🙄
sumeyye19_91 Melisdila canım benim gebelik şekerim var oyüzden erken olacak 37 haftanın sonunda doğacak daha fazla tutmuolar
Yusbus Benim normalde 31 Temmuz dediler ama dışarı çıkmak için inat eden bir bebeğim var erken doğum olabilirmiş