Sevvalll42 Bizim hep eşimle hayalimiz kızdı ama rüyalarımda nedense hep erkek görüyorum ilk hamile kaldığım zamanda düşük yapmadan önce hep erkek dedim erkek hissettim acaba psikolojik mi hep kız olsun istediğim için olmayacak falan diye mi düşündüm 🥹❤️