Aysegll12 3 yıllık evliyiz hiç çocuğumuz yok dedik 2 sene gezelim sonra olsun tam istedik olduk fakat sağlıksızmış düşük yaptım önce kimyasal dendi sonra dış gebeliğe döndü çok zor bi süreç geçirdim yaklaşık 2 ayda betam zor düştü 2 ay kanamam oldu doktor eğer o testi yapmasaydın hamile olduğunu bilemeyecektin bazen cahiliyet güzel şey dedi ağrılı adet oluyorum sanacaktın biraz akışına bırak dedi korunma verdi tam korunmayı bıraktık 1-2 defa denedik bu sonucu gördüm şimdi ne yapmayalım bilmiyorum beklemek istiyorum galiba birazcık daha rabbim inşAllah burada ki tüm anne adaylarının kucağını doldursun hiçbir kadını evlstsızlıkla sınamasın 🙏🏻🥺❤️