Kızlar 33+2 haftalık hamileyim iki gündür hastanede yatısım yapıldı sancilarimdan dolayı 120 130 arası surekli çıkıyo 2 cm de açıklık var ama devam etmiyo 2 tane ciğer geliştirici iğne yapıldı dün akşam olası erken sezeryan doğum olurmu bı bilgide vermiyolar bilen yaşayan varsa her konuda akıl verebilirmi yatıyorum şuan dogumhanede :((