Bende 38+2 deyim hiçbir belirti bendede yok 😁 hem çok heyecanlıyım gelecek diye hemde ufaktan bi stres başladı. Nişanımda daha gelmedi. Sadece bir kere adet sancısı gibi bi sancı hissettim başkada tık yok 🤣 nasıl bir belirtiyle gelecek çok merak ediyorum 🌸