Gizemzumra yok hiç bişey yapmadım 39da planlı sezaryendi normal doğumdan korktuğum için, 38+5de sancım olunca acile gittim 3 cm açıklık varmış kendi sancımı 11 saat çektim 10 cm ile doğum yaptım suni istemedim ama çok temizlik yapıyodum eğilip kalkma vs bide hurma son zamanlarda çok yedim