Anneolmakistiyorum1 ipeklinaismom merhaba peki adet tarıhınden önce kahverengi leke veya pembe akıntı gelmıs mıydı yada regl oncesi gibi karın ağrısı ?❤️
ipeklinaismom Anneolmakistiyorum1 hayır sıfır belirti. Öğrendikten sonra da bulantı kusma olmadı kız bebek
Anneolmakistiyorum1 gizemvatanseverbal peki kahve veya pembe leke gelmıs miydi adet tarıhınde yakın 🙈
gizemvatanseverbal Anneolmakistiyorum1 evet pembe lekelenme olmuştu,doktorum rahim duvarına tutunuyor normal bir durum demişti. 🥰💖