Momofelisa merve4568 bende tam 6 gün kala böyle öğrenmiştim. Ertesi gün kan verdiğimde beta 19 çıkmıştı
gizemvatanseverbal merve4568 benimde silik çıkmıştı, sağlık ocağında verdiğim kan testi ile netleşti. 💖🌸
Smyydlgcc merve4568 sabah ilk idrarla deneyip 5 dk içindeki sonuca bakarsan daha sağlıklı olur. Test beklettikçe bozulabiliyor
ipeklinaismom merve4568 regle 6 gün kala silik artimed marka test ile öğrendim gittim hemen kan verdim negatifdi sonra bekledim adete 1 gün kala kan verdim pozitif 24 çıktı ve şuan bir ayligiz doğduk az bekle ve kan ver
merve4568 ipeklinaismom benim 1 yaşında kızım var onda nasıl çıktığını çok net hatırlamıyorum hayırlısını istiyorum
Anneolmakistiyorum1 ipeklinaismom merhaba peki adet tarıhınden önce kahverengi leke veya pembe akıntı gelmıs mıydı yada regl oncesi gibi karın ağrısı ?❤️
iremree Hayırlı olsun kardeşim bende böyle öğrendim adete 6. Gün vardı betam 39 çıktı şimdi 7+4 üm yarın kontrol var ❤️
iremree merve4568 benimde cennette bi oğlum var yaşasaydııı 1 buçuk yaşında olacaktı kardeşi olacak Allah nasip ederse 🌸
Anneolmakistiyorum1 gizemvatanseverbal peki kahve veya pembe leke gelmıs miydi adet tarıhınde yakın 🙈