bebisliozlem Selbi777 biz şimdilik sleepy natural yenidoğan kullanıyoruz sorun yok sonra hangi beze geçeriz bilmiyorum şimdilik 🤭
xhbgns Selbi777 Ben de küçük primaları ve sleepyleri böyle kullanıyorum çünkü pedler daha pahalı ve evdeyim djsljskd normalde menstrual kap kullanıyordum doğumdan sonra küçük bezler kurtarıcım oldu hdkch
Anneadayiii Selbi777 onu bende anlamiyorum ama bir yerde haklılar fiyatlar ortada 🤷 bende yıkanabilir bezler çıktı ya acaba onlardan mı alsam diye dusunmedim değil 😂
Selbi777 Anneadayiii Çıkmış mı öyle şeyler , hiç haberim yok.Bir araştırma , deneme yanılma yapmak lazım. Maalesef fiyatlar ortada ama ya pişik çıkarsa o zaman tüm stok boşuna 😕
Rbytkn Selbi777 ben baby turco dan memnunum onu kullaniyordum ilk sleepy kullandım sevmedim sonra baby turko kullandim hep onunla devam ettim