Selbi777 canım bu deneme yanılma olayı ile bulunuyor 🤷 ilk oglumda her markayı denedik, 8 aylık doğdu dediler ki can bebe iyi pişik yaptı, sleepy denedik aynı, Prima ultra derken en son molfix çok iyi geldi ve onunla devam ettik. Simdi de yenidoğan bir tane alicam deneyerek devam edeceğim ☺️