alparslan21 hemşireyle iletişim halindeyim o söyledi zaten ignelerin yapabileceğini ben igneleri vurunurken demişti zaten adet olmazsınız diye ben o ignenin üstüne 2 kez adet oldum bu ay da olmadım ama anca etki ediyor olsa gerek.. Adet düzenleyici ilaç verdi ona başlıcam yarın inşallah ondan sonra da olup tedavime devam edicem inşallah