Adet gecikmem de 9.gün bugün ama ne gelen var ne giden sancım da ara ara belim kopacak gibi agrıyo, baş ağrısı, mide bulantısı var.. Bu ay antibiyotik kullandım ondan gecikti diye düşünüyorum ki tüp bebek tedavisi görüyorum zaten olacagını pek sanmıyorum.. Böyle olup hiç bir belirti olmadan hamile oldugunu ögrenen var mı???