Tutaste_ ben 34. haftama girdim. 3 ana öğün yiyorum genelde arada meyve yiyorum akşam yemekten sonra da yine tekrar bir şeyler atıştırıyorum. Bazen canım bir şey istemiyor o zaman iki öğün yiyorum ya da geç yediğim zamanlarda değişiyor. Günlük mutlaka süt ,yumurta ,muz ,elma tüketmeye çalışıyorum. Mutlaka akşam protein ve sebze ağırlıklı şeyler yeneye çalışıyorum bazen olmuyor tabi. Arada kaçamak yapmakta istiyorum. 🙂