GuzelMelegimm ben hem özel doktora hem de manisa şehire gidiyorum. hamileliğimin başından beri manisa şehir hastanesinde doğurmayı istiyorum ki bana 30km mesafede hastane. tertemiz, pırıl pırıl ve doktorlar çok ilgili. oda konusunda daha önce babam ve amcamlar operasyon geçirdi. tertemizdi odaları. yani cidden özell hastaneden farksız bir hastane. doktor konusunda da ben Mustafa Cihan Baysal’a gidiyorum. çokta memnunum doktorumda. güler yüzlü, iyi bir beyfendi. Cihan hocamın oldağında 2 defa Özde Hanıma muayene olmuştum. Ondan da çok memnun kalmıştım. zaten bu iki doktora resmen sıra bulunmuyor. her iki doktoru da tavsiye ederim. Diğer hocalarda eminim iyidir ama onlara muayene olmadığım için yorum yapamıyorum.