Cihangir09 Elos_clk12 hayırlı olsun ☺️ kese değeriniz 3000lere çıkmadan gözükmez 2 3 hafta sonra gidebilirsiniz doktora 🥰
Cihangir09 Elos_clk12 alttan bakilmadiysa normaldir benim kese 6+4 te göründü o zaman bile ufacikti 8de de kalp atışını duyduk
Cihangir09 Elos_clk12 yoktur merak etmeyin dedigim gibi biz bebeği ve kalp atışını 8 de duyduk 1 haftalık geç döllenme olmuş sizinde öyledir