myangelson Elos_clk12 evet hamilesiniz🦋 haftasini son adet tarihiniz ile hesaplayabilirsiniz. Kan verdiğiniz yerde 2 gün sonra tekrar kan verin düzenli artış takibi için hayırlı olsun
myangelson Elos_clk12 hayır gözükmeyebilir çok yeni daha kanı dün mu vermistiniz? Adetiniz ile hesaplayinca kaç haftalık çıkıyor ? İnternette gebelik hesaplama yazarak bakabilirsiniz
Cihangir09 Elos_clk12 hayırlı olsun ☺️ kese değeriniz 3000lere çıkmadan gözükmez 2 3 hafta sonra gidebilirsiniz doktora 🥰
Elos_clk12 myangelson Perşembe günü kan vermiştim 4 haftalık görünüyor ama ilişkimiz 4 hafta olmadı 20 25 gün oldu daha
myangelson Elos_clk12 ilişkiden hesaplanmıyor onu bosverin 😊 5 haftalık falan olunca gözükür diye düşünüyorum. Bana doktorum şuan gozukmez 1 hafta sonra gel demişti , 5+2 de görmüştük bende keseyi baya küçüktü doktor zor bulmustu neredeyse.
Elos_clk12 myangelson o zaman kese görünmezse telaş yapmayim ben iyiki söylediniz teşekkür ederim 😁 yaa benim 4 haftalık o zaman şuan sizin hesabınıza göre 🥰
Elos_clk12 myangelson canım doktora gittim bakmadı hcg ye , 15 20 gün sonra gel dedi 🥹anlaşılmaz suan dedi gerek yok dedi
myangelson Elos_clk12 aynen siz her ihtimale karşılık 5 haftalık olunca gidin bence daha iyi olur karından görürsünüz Allah’ın izniyle 😊
FatmaB_ Elos_clk12 canım benim beta 7200 karından 2 doktor da göremedi. Korktum hatta. Bugün vajinal baktı kesem çok küçük ufacık daha geç döllenme olmuş ⅘ haftalık olabilir dedi 🥰