Moz Bebek yine görünmedi geçen hafta kese 14 mm idi şuan 20 mm oldu alttan muayene etti yolc sac var ama ama bebek yok 22 mayısta yine gel dedi.Erken test yapıp gelme dezavantajı da oşabilir dedi.22 mayısta görünmezse kürtaj dedi
Hilallaylizz Moz benim 17 mm di görünmedi 10 gün sonra gel dedi gittim keşke var yine bebek yok dedi bir hafta sonra gel dedi gittim o zaman göründü sıkma canını stres yapma stres bebegi etkiliyor ayrıca devlet hastanesi ise öyle imkanin varsa özele git
seymanuryldrm Streslenmeyin yolk sac olduysa bebekte oluşuyor %95 ☺️ Birde devlete mi gittiniz özele mi bazı devlet hastanelerinde makinalar özelde ki gibi son model olmayınca göstermeyebilir ☺️
Ella06 seymanuryldrm aynen ben devlete gittim küçük bir kese var dedi 2 gün sonra kontrole gittim kese yok Yanlış görmüşüm dış gebelik gibi dedi. Ertesi gün özele gittim ultrasonda hemen gördük yani cihaz ve doktor çok önemli
Moz veekbra belli değil işte reglim 1 gün gecikince test yaptım hemen dr a gittim haftalaedıe da görünlüyor en son adet tarihim 17 mart ilişki tarihi 31 mart
Ella06 Bende cuma günü gideceğim bebek ve kalp atışı için . Son adet tarihim 22 Mart. 10 gün önce ultrasona göre 5+2 di kese ve yolk saçı görmüştük inşallah her şey yolunda gider🤲
Ella06 KurabiyeninAnnesi123 yolk saçın oluşup bebeğin oluşmadığı durumlarda oluyor . Bende cuma gününü bekliyorum tedirginim
Sadeceanne2 Moz yolk sac oluşmuşsa bir sonraki evre bebek zaten benimde geç döllenme oldu Korkmayın folik asidinizi kullanın