bircaaan doktora geldim arkadaşlar hem karın hem vajinal muayene etti , hatta su geliyor mu diye farklı bir şekilde de baktı içime ne soktu anlamadım ama , sonrasında hiçbir sorun gözükmüyor her şey yolunda dedi . Yine de turnusol ile bakalım dedi ve nst istedi . Sanırım her şey yolunda , oğlum biraz şakacı 🫠🫠 bakalım nst sonucundan sonra nihai sonucu paylaşırım 🥰 İnşallah hepimiz sağlık sıhhatle yavrularımızı kucağımıza alırız 🩵🩵