Merhaba arkadaşlar bugün tuvalete gittiğimde pantolonumda ıslaklık vardı avuç içi kadar , iç çamaşırımda ıslaktı , idrar değil çünkü bir kaç saat geçtikten sonra da kokladım kokusuzdu . Sonra acaba suyum mu geldi diye düşünüyordum , günlük ped koydum öyle uyudum şimdi kalktım ve günlük pedim ve iç çamaşırımın bir kısmında ıslaklık vardı . Su azar azar gelir mi böyle ???? Bundan 3,4 gün önce gece karnım kasıklarım belim çok ağrıdı ama durulmayacak gibi de değildi regl ağrısı gibiydi , sonra sabah geçince bir daha ağrırsa doktora gideceğim demiştim çünkü gitsem de hiçbir ağrı olmadığı için nst de bir şey çıkmaz diye düşünüyordum.. şimdi bunları yaşayınca keşke o gün gitse miydim diyorum kendimi çok kötü hissediyorum . Bu arada bebeğim çok hareketli. Sabah ilk iş doktora gideceğim ama yine de yorumlarınıza ihtiyacım var ne düşüneceğimi şaşırdım