Berfinkorkutt Tugcebngl bende sizinle aynıyım ama doktorum haziranın 2. Haftası gibi gelebileceğini söyledi 🙂
Spgrr zmr_20 tam 39 mu oluyor ben 38+2 de istiyorum bakalim doktorda biraz erken alırız önden gidiyor dedi ama gün vermedi
Busragokhan0911 Yasemincee26 🥹🥹 yaa nasıl oluyor benim doktorum 24 haziran dedi. Bende tam 33 haftayım
hellomama 32+6 günlüğüz minik kuşumla💖 kendi gününde gelirse 1 Temmuz sezaryen günü alırsak 24 Temmuz diye geçiriyorum içimden ama doktorumla konuşmadım tabi daha 💖
yasemnkts 33+4 bakalım ne zaman gelecek normal doğum gözüktüğü için şuanlık belli değil. 2 gündür çok fazla bacak ve bel ağrısı yaşıyorum