Spgrr serkanbetul0606 34+5 olduk mayıs annesi olmazsam iyidir artık doğdu doğacak gibi hissediyorum aşağı çok baskı yapıyor inşallah gününü bekler 6 haziran gibi sezaryen olacağım büyük ihtimal
Ceyda zeliskya o zaman temmuza gelmiyor mu doğumun benimki 31 haftalık haziran son haftasına denk geliyor 😁
GuzelMelegimm zeliskya bizde 29+4 üz. Sezaryen olacağım halde Temmuz’a denk geliyor ama sizin ikiz erken doğar diye mi düşündünüz
zeliskya GuzelMelegimm evet öyle ikiz olduğu için erken oluyor haziran sonu temmuz başı olacak inşallah 🙏
Daisyy000 serkanbetul0606 Ayy zaman ne çabuk geçiyor. 23 Haziran 2023te oğlum doğdu🦋 Sağlıkla kucağınıza alın insallah
serkanbetul0606 Kbrkrtl aynıyız cinsiyet ne neler aldınız ben çok tereddütteyim nasıl giydirecegim hakkında pek bilgim yok
Mervenr00 serkanbetul0606 uzun kollu tek kat şeklinde giydirilir sanırım özellikle müslin takımlar ferah tutar☺️yazın doğum yapmış arkadaşlarımdan görüp tecrübe etmiştim çünkü yenidoğan bebek ister istemez kısa kolluyla üşüyor yani bence benim düşüncem:)
B1cnm serkanbetul0606 evet tani biz ismi çok erken koyduk cinsiyeti öğrendik eşim aden istedi bende ela aden ela olarak inşallah koyuycz