Nisadogruy Nazarboncuguu normal diye diretmiyorum önemli olan sağlıklı olması sezeryanda olabilir ama normal doğum için uğraşıyorum salı randevum var dün de nişanım geldi inşaallah kanala inmiştir diyorum 😄
ateenmommy Gebeyken olmuştum, olumsuz yorumlar okuyup endişelenmeyin. İlişkiye girdiğinizde de içinize giriliyor böyle düşünün. Bir kaç saniyelik bir işlem. Eğer rahim kaslarınızı kasarsanız ilişkiye girerken de zorlanırsınız mesela, aynı mesele. Korkmayın 💕