Nurela3440 Cntkyaa benim vajinam daralidigi için ben çok acı çektim 10 dk uğraştı ebe oturdum ağladım canım çok yndi tabi herkesin farklidir ben kendimide çok kastım açıdan daha da tövbe yaptirmam son aylarim
Nazarboncuguu Cntkyaa Dün yapıldı daha çok şükür korktuğum gibi olmadı. Doktorum öncesinde dikkatli davranacağını kendimi kasmamam gerektiğini söyledi sonrasında yarım dakika sürdü sürmedi bile🥰 Hiç canım acımadı sonrasında kanamam vs de olmadı 🙏🏻
Cntkyaa kahvesever__ çatı muayenesinden sonra doğumun hızlandığıyla ilgili bazı şeyler okumuştum sizde öyle bir sorun olmadı değil mi? Birde kaçıncı haftada yaptılar
Cntkyaa Nazarboncuguu ayy çok sevindim. İnşallah hepimizin ki senin ki gibi olur☺️ kaçıncı haftada yaptılar peki
Nazarboncuguu Cntkyaa Ayy aramızda 1 gün mü var 🫣Mahrem bölgemiz olduğu için birazda o yüzden kasma ihtiyacı doğuyor ister istemez onun da etkisi var bence ama sen hiç korkma çok güzel geçecek 🙏🏻😇
Nisadogruy Cntkyaa keşke çatıdan sonra doğum kolaylassa ben 36 da oldum 39+2 yim hala bekliyorum 1 cmle ilerleyemiyorum😄
Nazarboncuguu Cntkyaa Evet normal doğum istiyorum bebiş döndü ama kanala girmedi daha ördek yürüyüşüne başladım bende bugün itibariyle kanala girmeye ikna edebilirsek normal olacak 😅 Sen hangisini düşünüyorsun 😇
Nazarboncuguu Nisadogruy Bende 38 haftalığım benimkide girmedi sizin benden de ilerde ve hala girmemiş girmezse sezeryan düşünüyor musunuz yada doktorunuz böyle bir şey söyledi mi 🫣
Nisadogruy Nazarboncuguu normal diye diretmiyorum önemli olan sağlıklı olması sezeryanda olabilir ama normal doğum için uğraşıyorum salı randevum var dün de nişanım geldi inşaallah kanala inmiştir diyorum 😄