asell13 Nergislyssa sızıntı değil canım benek büyüdüğü için içtiği su fazla ama çişi azalıyor dış dünyaya alışma gibi düşün ondan diye düşünüyorum diğer kızlarım erken doğmuştu oğlumda 38+2 de doğdu yani ilk defa bi hamileliğim bu kadar uzun sürdü 😅
Serendipity16 Nergislyssa benimde yarın randevum ama benim sezaryen olacak zaten perşembe günü son kontrolümüze gidiyoruz şaka gibi geliyor 🥹
Nergislyssa Teyzeleri biz iyiymişiz suyumuz tammış çok şükür hareketleri güzelmiş bi sıkıntı olmadığı için ve ilk doğum olduğu için 41 e kadar bekleyebilirmiş 😂😂