Nergislyssa 38+4 üz ama bebişimin çok gelesi yok kızlar 🐣😋 Yarın randevumuz var yarın randevusu olanlar toplaşın
Anneeadayi3 Nergislyssa bizimde son 1 hafta bakalım yarın doktor kontrolüm var son kontrol nasıl geçecek heycanliyim
Nergislyssa Anneeadayi3 benimdeeeeee yarın kontrol var kuzum uygulamaya göre 10 gün kaldı ama bilmiyorum
Nergislyssa ozgeerkan73 ay çok heycanlı zamanlar ilk zamanlar gene insan bekleyebiliyor ama son zamanlar geçmiyor ya
asell13 Nergislyssa bizimde yarın son randevumuz nst ve muayne olcaz ordan hastaneye gidip anestezi doktoruyla görüşecez heyecan dorukta 😍
Tubakaba Nergislyssa benimde son 10 çatı muayenesi oldum normal doğurabilirsin dedi doktor bebeğim 3.500 kilo azcık korku başladı gibi sizde de öyle mi
Nergislyssa Tubakaba bana da öyle dedi kuzum bakalım nolcak ahahah , 3270 di bizimki de 38 başında 4 gün geçmiş bakalım kaç oldu 🐣