aysess Son 8 gün benimde, ağrılarım oluyor hafif ama Nst de çıkmıyor sancı , gobegim az çıkmasına rağmen çok zorluyor, oturup kalkarken, uyurken artık gelsin diye bekliyorum :)
dogamoms aysess benimde göbeğim çok yok gören 5 6 aylık mı diyo hamileym diyince ama bende zorlanıyorm baskı yapıyo artık ve canımı yakıyo sağlıkla gelsinler artık
baharselotanem09 Lora ne gibi sıkıntıların var,benim safra kesemle ilgili sorunum var iki gecede bir sancilaniyorum,daha şimdi geçti sancısı,birde bebeğim bugün niyeyse daha sertleştiriyor karnımı,kasılıyorum resmen 😩😩
baharselotanem09 Lora Rabbim bir avazda sağsalim kurtarsın inşallah bizleri,su son bir haftadır gerçekten yoruldum ağrılardan sancılarımdan 😔😔
Busrahmet Nazlicinar benimde son 12 ama hiç hareket edemiyorum uyumaya öyle alıştım ki yatıyorum sürekli hareket etmediğim için mi acaba belirti yok anlayamadım
snmtrhn dogamoms erkek 😊 valla bugun cati muaynesi oldum.ilkkez 38 +4 um cnm.yandi ve suan agrim.var amaa bebek.gelecek.gibiye benzemiyor yani galiba 40 i gorucez kasilmalarda basladi cocuk iceride toop gibi oluyo bi sure o.ara agrim.oluyoo biraz sonra geciyo bol.bol yuru dogum.baslasin dedi doktor.ama bakalim 🤷♀️