Emel5805 ne yaparsan yap canım belli bir haftası var ondan sonra rahat ediyorsun ben ilk trimesterda hiç kusmadım ama keşke kussaydım dedim yani ağzımda Demir tadı vardı ne yersem yiyim midem yanıyordu yemekten yarım saat sonra bile midem kazınıyodu sanki hiç yemek yememişim gibi sürekli açlık hissi oluyodu bi de aşırı derecede gaz oluyodu midemde ne yersem yiyim gaza çeviriyordu midem resmen. Anca 4. Ayda falan düzeldim