Merhaba benim de 20 haftalık iken bebeğin eşi rahim ağzına yakın yere yerleşmişti doktorum ilerleyen haftalar da yukarı çıkar demişti öyle de oldu 24-25 haftalarda tamamen yukarı çıkmıştı . Genellikle bu haftalar da görülen bir durummuş . Endişe etmemize gerek yok bol bol dinlenin ağır bir şeyler kaldırmayın şu an 34 haftalık hamileyim çok şükür sıkıntımız yok . Rabbim yardımcımız olsun iyi günler 🌸💐