Haytaceylan 40. Haftada dogum yaptim ve hic catlagim olmadi. Bol su ictim, lierac ve zeytinyagi kullandim. Ancak doktorlar catlamanin genetik oldugunu soyluyor. Ic karnim genisti sanirim. Bence elinden geleni yap ama catlarsan da yapacak bisey yok, sonrasinda biooil kullanirsin. Bu arada kesinlikle vazelin ya da bebe yagi kullanma ikisi de petrolden elde ediliyor