Burcuveburcum Haytaceylan ben vaselin kakaoyağlı olanından sürüyordum hergün ama bünye meselesi galiba çatlaklar yine de nemlendirmek gerek
Burcumom Kbrmrh ben 29 da çatlamaya başladım su an 31 im ve bebe yagı lierac litrelerce su içmeme rağmen önleyemedim
Kbrmrh Burcumom bende 31 deyim suan 30+2 :) ama bende hiç çatlak yok o yüzden ne zaman olcak diye merak ediyordum. Nivea Q 10 + öneririm sanırım o yüzden bende olmadı :/ birde ben çoook su içiyorum
aysenurersonmez Kbrmrh bende 32 de çatladım canım ne kadar çok yağ kullanıp suç içsem de genetik olunca önleyemiyosun
Oyakubra Valla ben cok su ictinn krem merhem bir dunya yag nemlendirici kullandim 33.haftaya kadar hic bisi yoktu 37.haftadayim sanirsin gobegim curudu o derece catladim catlayacagin varsa catliosun sen ne yaparsan yap canim ben oyle bi catladimki mos mor fay hatti gibiyim
Kbrmrh Oyakubra hadi ya ben boşa seviniyorum o zaman (30+2) hiç çatlağım yok😔 devam eden haftalar daha fena o zaman
Oyakubra Kbrmrh hic belli olmaZ canim ama benim cildim cok kuruydu hep yag surerdim on rahmen pul pul dokulurdu sonada catladm ama sen al onlemini elinden geleni yap catlarsanda yapcak bisi yok en azindan onlem almadim demessin
Kbrmrh Betyy aysenurersonmez Oyakubra Eğer genetikse rahatım :) annem hiç çatlamamış:) şimdilik bende de yok inşallah ta olmaz. Sezeryan da istemiyorum normal düşünüyorum umarım Allah hepimize yardımcı olur:)
Zeynepecem 38. Haftadayim daha yeni azicik bi catlak gordum malesef kizlar. Lierac kremini ve zeytinyagi kullandim. Genede oluyormus.
Tugbagnes- aysenurersonmez bendede aşırı nefes alma da sıkıntı almaya başladım ilk gebeliğimde hiç bişey yokmuş gibiydi. Bu da tam tersine ☺
HaticeAlaahin Haytaceylan burda okudugum ve gorduklerim kadaryla vucudun catlamaya meyilliyse her turlu catliyosun. Tabi tedbiri de elden birakmamak lazim kantaron yagi kullandim ayda yilda bi surdum 😂 34+5 sifir catlak boyle gitmesi umuduyla 😂
YadeOmer Haytaceylan ben dün zeytinyağı getirttim Akçay dan onu kullanacağım canım çünkü burda okuduklarıma göre tüm o pahalı kremleri kullandığı halde çatlayanlar oluyormuş. Hem doğal hem ekonomik ve zararsız geldiği için zeytinyağı. İnşallah çatlamadan bitiririz hepimiz🙏🙏🙏🙏
Papatyamoms Haytaceylan hindistan cvz yağı ve badem karışık kullandım 34 te minik bi çatladım, ordan yürüdü gitti sonra malesef alt karında genelde olması daha çok ihtimal
Ceyy 35 - 36 haftaya kadar hiç görünen bir şey yoktu. Birden sol yanımda olmaya başladı. Kaç kutu krem bitirdim bilmiyorum. İlk başlarda sadece bebe yağı sonrasında birçok nemlendirici kullandım. Cildim kuru da değil aslında. Ama olacak olunca ne yapsak boş sanırım.