Lalaydnn
Öncelikle çok geçmiş olsun. İnşAllah en kısa zamanda geçer.
Benim bir önceki gebeliğimde çok yoğun olmasada kanamam olmuştu maalesef düşükle sonuçlandı ancak her kanama düşük anlamına gelmiyor. Bu gibi durumda mesai dışı ise hemen bi acil servise giderek ilk müdahaleyi yaptırmanız gerekiyor. Düşük önleyici iğne gibi ardından direk kadın doğumcunuza gitmeniz lazım. Sizde zaten gidip baktırmışsınız. Doktoronuz bişey yok dediyse gönlünüz rahat olsun. Ben bi önceki gebeliğimde bunu yaşadığım zaman kanamanın hangi sebeplerden olacağını sorduğumda, Doktorum; Yerleşme kanaması , progesteron hormonu düşüklüğünden veya düşük olabileceğinden kanama olabileceğini söyledi. Tabiki başka sebeplerden olabilen kanamalar vardır ancak başlıca sebepler bunlar. Ve bunuda zamanla sabırla bekleyerek anlayabiliyoruz. Fakat keseniz iyise sıkıntı yapmayın. Benim kese şeklim bozuktu bebek baştan beri sağlıksızdı. Etrafımda kanama ile sağlıklı doğuran çok arkadaşım var. Mühim olan doktor kontrolünde verdiği tedavilere uyarak hareket etmek. Siz sakin olun elinizden geldiğince kendinize dikkat edin. Nasipten öte yol yok. Her şeyin hayırlsı olsun. Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin.🌸