Herseyin bir sebebi vardır imtihan dünyasındayız . Bazılarının yalvarışi sesi rabbimin hoşuna gider biz belaya düşmedikçe düzgün dua eden insanlar değiliz bazılarını varlıkla bazılarını yoklukla sınar . Birde şunu unutmayın rabbimin verdiğini ne zaman alacağı belli olmaz biz onların sadece bir bakicisiyiz onlar bize verilmiş nimet ve emanet hepsi Allah’ındır . Yaşatanda olduren de odur . Bir çocuk doğursanız büyütseniz sonunda sizin eceliniz olsa bu daha mı iyidir veyahut çok büyük hastalığı olsa her gününüz acı ile dolsa gözlerinizin önünde yok olup gitse bundan daha büyük bir imtihan var mıdır ? Sizden daha kötü durumda olan insanları düşünün biliyorum çok zor biliyorum çok acı yüreğinizin yangını sönmüyor biliyorum bende aynı şeyleri yaşadım bol bol dua edin çok sadaka verin ve şükür edin isyan ederseniz kaybetmiş olursunuz