Bende 21haftalik erken doğum sonrası bebeğimi kaybettim hiçbir sorun belirtilmedi ama yaşımdan dolayı beklemek istemedim tekrar hamileyim 20 haftalık sık takip aylık kültür veriyorum rahim uzunluğum takip ediliyor çok korkuyorum ama rabbim herkesin hamileliğini kolaylaştırsın kucağımıza alalim