@Pamiramsi merhaba öncelikle sakin olun ve herşeyin bir tedavisi çaresi olduğunu unutmayın stres insanı daha çok yoruyor naçizane tavsiyem ♥️ Ben de 5 yıllık evliyim 3 yılın sonunda aldım güzel haberi sebepsizdi bizimde gitmediğimiz doktor yaptırmadıpımız test kalmadı.. 2 kere aşılama yaptırdım 3 kere tüp bebek ( farklı yerlerde ) negatifti hepsi ta ki benim de eşim kilolu , eşim kilo verinceye kadar kademeli olarak 1 yılda 20 kilodan fazla verdi, ben işten ayrıldım düzenli kahvaltı yapmaya spor yapmaya başladım kurslara giderek kafamı dağıttım ve bingoo hiç beklemediğim bir anda oldu hamilelik 🙊 Birincisi normal kiloya kesinlikle inin kendi sağlığınız için ikincisi stresi bırakın kafanız hep meşgul olsun sağlıklı beslenmeye özen gösterin kahvaltı akşam ev yemeği gibi.. ve belki bazıları katılmaz ama aşılama kadar gereksiz bir şey yokmuş şimdiki aklım olsa vakit kaybedeceğime direk tüpe başlardım ha gene tüple olmadı ama tüpe başlayınca zaten tüple bile olmuyorsa aşılama ile hiç olmazmış diyeceğinize adım gibi eminim BNde öyle olmuştu yani daha kapsamlı bir tedavi çünkü 🙏🏻 naçizane tavsiyelerim bunlar beslenme spor stresi bırakmak bebek düşüncesinden uzaklaşmak iyi gelecektir …