Kızlar 2 yıllık evliyim. Biraz kilom var ama hayatım çok aktif ve açıkçası çok sağlıksız beslenmiyorum. Zamanında geçirdiğim bir depresyonla 40 kilo almıştım 8 ayda. Sonra veremedim kaldı.
Sebebini yalnızca kiloma bağlayabildiğim sebepsiz infetilitem var. Bu durum beni çok yormaya başladı. Her ay acaba bu sefer oldu mu diye düşünmekten tımarhanelik olmama az kaldı. Sebepsiz infertilite yaşayıp sonrasında hamile kalan var mı ? Sürecinizi paylaşabilir misiniz ? Bana doktor hiç bir açıklama yapmadan elime bir sürü form verip aşılama yapıcaz dedi ama sadece bunu dedi yani. Neden bunu demiş olabilir? Aşılama yaptıran var mı? Aşılamadan önce uygulanabilecek daha başka şeyler yok mu ? Çok yoruldum beynimi çok isgal etmeye başladı bu artık. Bu arada uzman diyetisyene de gidiyorum 20 kilo kadar verdim, devamı da gelecek inşallah:(