umrumdadegil insan okuduğu senelerin kıymetini bilmek için verdiği yeminin şeyine işini iyi yapar işini yapan baş göz üstüne gerçekten saygımız sonsuz onlarsiz olmaz tabiki ama geçen hafta doktora gittim doktora soru sormaya kalmadan boğazıma dizdi kovdu kapıdan bende dedim ki doktor olmuşsunuz ama insanlıktan nasibini almamışsiniz dedim böyle bişey olabilir mi yani alt tarafı soru Sorcam onuda sormaya hakkım var zaten 🙄