Duygu53 Ben ilk basta doktors kozalak şurubu kullanmamin sakincasi var mi dedim çünkü hamilelikren once de benim hep öksürük problemim.oldugunda kozalak surubu ile geciriyodum doktor şurup degil macun al dedi. Arastirdim da hicbir zararı yok bence denemelesin öksürükle hamilelik cok zor.