Anneeadayi3 ZeynepDuru17 evet az kaldı bide hareketleri azalmasaydi daha bı iyi olacaktı ama bakalım bir günü bir gününü tutmuyor bu kızın 😂
ZeynepDuru17 Anneeadayi3 vala benim gün içinde uyuyor zaten ben hareketli olduğum için gece de sabaha kadar beni uyutmuyor gene biraz iyi yani benim ogluşun gündüz arada bı uğruyor acıktım diyor galiba 🤣🤣
Anneeadayi3 ZeynepDuru17 bu sıralar bendeki iştahı da masallahi var hamileyim diye götürüyorum herşeyi doğumdan sonra zor olucak😂😂😂😂
ZeynepDuru17 Anneeadayi3 bende öyle bişi yok işte öksürük var bı yandan iştahım hiç olmadı zaten midem hassas bide yemek yiyemiyorum yemekle aram yok
Anneeadayi3 ZeynepDuru17 sende en azından vitaminlerini almaya çalış diş eti problemleri falan yaşama bebişler bizi fazla sömürüyor
Ozlmcnn6 Anneeadayi3 benimki hep tembel di sabah beni uyandırmak için hareket eder öğlen bi vurur birde akşam o kadar Ama bende aşırı uyku hali yorgunluk halsizlik varrr /:
_Rojbin_ Anneeadayi3 benimde aynı şekilde 37 haftamdayim ve hareket yok bol bol su tuketmen gerekir doktor bana öyle dedi normal karşıladılar
_Rojbin_ Anneeadayi3 aynen nst de bile doktor dedi bebek uyuyormu yoksa.hareket etmiyor karnımı salladı o şekilde kalp atış sesi geldi 😅