Anneeadayi3 Haftada olanlar nasıl geçiyor günleriniz hareketlerde azalma var mı benim sanki bir iki gündür bir azalma meydana geldi gibi hissediyorum normal mi acaba
Yaprakdokumuseverr Anneeadayi3 Benimki kanala girdiğinden beri daha az hareket ediyo. Artık sadece kasılma şeklinde
Esraaaas Anneeadayi3 benimki tam tersi hareketli ama doğum kanalında o kadar yoruldum ki Artık doğurmak istlyorummmm
Anneeadayi3 Yaprakdokumuseverr benimde elimi koyduğumda gezdiğini hissediyorum tekme vs yok doktorum normal demişti yeri daraliyormus ama insan istiyor hep hareket etsin
Anneeadayi3 Esraaaas doğum kanalına girdiğini nasıl anladınız ben sezeryan olucagim için hiç sormadım doktoruma
ZeynepDuru17 Anneeadayi3 azalma var gece kipirdiyo bı 37+4 cuma günü doğumum var kafası midemin orda egilemiyorum ve nefes alamıyorum çok daraldım bunaldım tahammül edemiyorum sanki Allah’ım günah yazmasın sağlıkla bı kavuşsaydık 🥹🥴
Anneeadayi3 ZeynepDuru17 hamilelik bana zor geldi bilmiyorum genelde insanlar doğumdan sonrasi zor diyoe ama ben dogurunca derin bir oh cekicem 😂
Anneeadayi3 yavrusincabim1807 normal birşey herhalde elimi karnıma koyduğumda hareketlerini biraz hissediyorum