Arkadaşlar nolur stres yapmayın ben çocuk planı yapmadan önce tesadüfen ogrendım prolaktın diye bir değer var süt hormonu demek stresten o yükselmiş tamamen iş stresi ve o Yüksek olunca gebe kalamıyoruz mr vs hersey çektirdim hipofiz bezi mr yanı beyin ile bağlantılıymış prolaktın o yüzden vallahi stres yapmayın prolaktın yukselmemeli