Yesimdeniz Anneolmakistiyorum1 silik çizgi çıkmış canım belki yeni olduğu için silik çıkmıştır pazartesi bi kan ver bence
Anneolmakistiyorum1 Yesimdeniz ama dün sabah hayali silik idi :( beklıyorum bu arada sizin adet gecıkmıs dediniz degil mi o zaman gebelık kesin degil mi sizce
Yesimdeniz Anneolmakistiyorum1 yeni olduğu içindir o kan verseniz tam kesinleşir inşallah vardır canım benim Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah
Yesimdeniz Anneolmakistiyorum1 ben 27 ekimde bi düşük yaşadım düşükten sonra 2 ay adet olmadım test aldım ilk yaptığımda negatif çıktı 1 hafta sonra yaptığımda pozitif çıkmıştı sonra zaten hemen doktora gittim 8 haftalık olduğunu öğrendim
Sksjsux355-- Tugba_turk46 o kadar beynini bulandiracagina direk git kan testi ver net sonuç çıkar zaten benim 4.5 aylık bebeğim var ve adetimden 10 gün geçti belirtim yoktu gittim kan verdim geldim az önce
M_glsm Anneolmakistiyorum1 eyer bu test hemen ciktiysa hamileliktir😍 kan verin😍 bende boyle silikle ogrendim hemde 7,8 gun gecikmeyle suan 12 haftaligiz😅
Tugba_turk46 Nazo_avlu Dennz Yesimdeniz Anneolmakistiyorum1 Lykiav Bir_nazenin01 Anneolmakistiyorum1 Şimdi yaptım ve negatif olsa çıkardı demi kızlar 6 gün oldu gecikeli çıkmadıysa yoktur demi hiç umudum kalmadı 😔
Bir_nazenin01 Tugba_turk46 canım ben silik görüyorum gibi ama anlayamadım erken gebelik testi olsa daha iyi sonuç verirdi sanki
Dennz Tugba_turk46 ben göremedim bence em sağlıklısı kan testi yaptırman acilde yapılıyor gidip yapabilirsin
Tugba_turk46 Bir_nazenin01 erken gebelik testi de almıştım 2 tane birini 5 gün önce birinde 2 gün önce yaptım negatifdi ben böyle kendimle cebelleşeceğime pazartesi kan vereyim varsa çıkar yoksada adet söktürücü alayım
MelodyFairy Anneolmakistiyorum1 bak burda net var canım benim silik çizgisi pembe değildi O lekelenmeler yerleşmeden Gözün aydın