ZehraS Fbd cnm nerde yaziyo kac cikdigi sancinin doktorum bisey demedi kac oldugunu sadece normal dedi ama suan kagitlara bakiyirum nerde yazdigini bulamiyorum
Fbd ZehraS kağıtta bilmiyorum canım ben cihaza bakıyorum yan yana iki tane rakam var biri kalp atışı oluyor biri sancı kalp atışı 130 150 arası atar yazar sürekli sancı da hiç yoksa 20 yazıyor ama her cihaz aynı mı bilmiyorum tabi 😊
Hafizeipek Aynuradymn 150-160 dediğiniz bebeğin kalp atışları çünkü nst makinesinde sancı en yüksek 100 çıkar zaten 100 olsa dogurursun
snmtrhn kizlar nst cihazinin ustunde yazan kalp atisi alttaki sanci esigi benimde 2 muaynedir hep 50 60 o civar bana gayet guzel diyo valla 38 +4 uz zaten gelen gidende yok 😂
Fbd Shr heee maşallah iri bebek ha aşşah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım benim gönlünce olsun o zaman
Shr Fbd aynen canım amin inşallah Artık sağol hepimiz sağlıklı sıhhatli bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin Allah 🙏🏽