ciguli_ amin inşallah hepimizin evlatları sağ salim doğsun hayırlısı ile. Hayır sıvı aldırmayacagim çünkü düşük oranını artiriyormus doktorun kendisi de söyledi. Kafa büyüklüğü ayrı ense kalınlığı ayrı oluyor yalnız mesela benim yeğenime kafası büyük sınırda ama ense kalınlığı normal, nazal kemiği var demişti perinatoloji. Şu an 4 yaşında maşallah hiçbir şeyi yok. Baba tarafında kafa büyüklüğü varmış zaten genden gelen kafa yapısı sadece. Bizimkiler ense kalınlığı olunca kromozom bozukluğu olarak yorumlanıyor. İnanın üzülmek, stres yapmak bebeklerimize daha çok zarar verir kan sonucunuzda temiz gelsin inşallah daha da içiniz rahatlar. Evet iki haftaya cinsiyet öğrenmek için gideceğim o zaman tekrar sorarım sıvıdan kaynakli ise azalma oluyor ense kalınlığında. İçinizi ferah tutun. Bol bol dua edin. Fetal DNA yaptırmayı düşünüyorum ama 14. Haftada yaptıracağım bazen çocugun küçük olmasindan dolayı tam sonuç verilmiyormus tekrar kan istiyorlarmış gibi şeyler okudum