Gozde64 isim kişiliği yansıtır bence ikisinin de anlamını araştırıp öyle karar ver kulağa hoş geliyor diye evlatlarına saçma sapan isim veren birsüri insan var
Benim yeğenimin adı Hamza ve cok koruyucu bi çocuk hatta isminin anlamı sorulduğunda 'Allahın Arslanı' der ve cok gururlanır 😊😊
Bende oğluma başka bir isim koydum ama göbek adı Hamza oldu
Kerem ismi de güzel ama gönlüm her zaman Hamza dan yanaydı