umutlu1mom Bir_nazenin01 ilkini araştırma hastanesinde yapmıştım biraz ağrım oldu. Bu sefer özel hastanede çektirdim. Ağrım olmadı. Öyle korkulacak şiddette bir ağrı olmuyor. Ben korkarım diyorsan her ihtimale karşı anestezili çektir.
FundaMustafa umutlu1mom korkma çok normal hgsden sonra yumurtlama gününe iyi bak ben onu takip ettim şuna hamileyim
FundaMustafa umutlu1mom eczaneden 10-15 günlük yumurtlama takip testi al mutlaka yap onu yumurtlama görünce değerlendir