Çarşamba günü çektirdim. İlk başlarda hafif kahverengi lekelenmeler vardı. Dünden beri kanamaya döndü. Belim ağrıyor kasıklarım da aynı şekilde. Doktoru arıyorum doğuma girmiş. Hsg çektirip başına gelen var mı? Daha öncede çekmiştim böyle kanamaya dönmedi. Bu normal bir durum mu yoksa acile gitsem mi?