[silindi] Bzbz bence bu kilo işi çok değişik ya.benim 33.haftada 1850ydi.doktor biraz zayıf minyon dedi.iki hafta sonra gittim 2590 olmuş.700 gram almış iki haftada.normalde o kadar almazdı mesela.10 gün somra gidicem ne kadar almış olacak bilmiyorum.
Sadeceanne2 Sadeceanne2 sağlıkla kavuşun hiç takılmayın kilosuna Allahın izniyle Doğana kadar 3 kg ye yaklaşır birde emzirince ooooo mis gibi büyür gider sağlığı yerinde olsun yeter Allahın izniyle çok tombik tombikte. Sevilmiyor yahu 😄😄 bide çok kilolu olduğu zaman bebiş göbek dünya haritası na dönüyor çatlamaktan 🙃🙃🙃